Pagina's

HET PROJECT

Wij wilden iets geks doen...die dames van de breiworkshop van dinsdagavond. En toen kwam het idee dat creatief zijn ook voor de goede doel kan! Op 19 oktober breien enhaken wij 24 uur lang. De opbrengst van de actie doneren we aan het Ronald McDonald Huis in Rotterdam In dit blog lees je alles over de voorbereidingen, de deelnemers en de uitkomsten.

We wanted to make something crazy...us, the ladies from the knitting club of Tuesday evening. And then came the idea that we can do something for charity! On 19th October we are going to knit and crochet 24 hours long and the margin we will donate to the Ronald McDonald Huis in Rotterdam.In this blog you can read about the preparations, the participants and the event itself.

vrijdag 13 september 2013

Meet the Team


Ik ben Isabelle, 36 zomers jong, moeder, partner van John, geboren in Belgiƫ maar woon sinds 2001 in Nederland. Ik ben een echte Nederbelg.
Tot vorig jaar werkte ik in Nederland, maar sinds een jaar werk ik voor het eerst in mijn moederland als informatiebeheerder bij het Zorgbedrijf Antwerpen. Waar ik ICT mix met archiefwerkzaamheden. Kwestie van uitersten met elkaar te combineren ;-)
De grootste gemene deler tussen al mijn hobby’s is dingen zelf maken. Zelf kleding naaien, knuffels haken, beetje breien, snufje borduren. Kortom creatief bezig zijn. Soms ben ik wel met drie-vier projecten tegelijkertijd bezig.
Ik leerde haken, breien en borduren van mijn bomma Louise (bomma = oma). Zij was ook altijd druk bezig met allerlei projectjes. Met haar 92 jaren kan ze door ziekte en verminderend zicht niet meer breien of haken. Dat vindt ze heel erg. Soms is ze een beetje jaloers op wat ik allemaal maak, maar hoe zou je zelf zijn.
Ik doe mee met de breimarathon omdat het een geweldige actie is. In mijn naaste omgeving ken ik enkele ouders die gebruik maakten van het huis. Ze zijn allemaal laaiend enthousiast over het Ronald Mc-Donaldhuis. Iedere ouder wil natuurlijk dicht bij zijn kind zijn in tijden van ziekte.
Het enige wat mij zorgen baart is 24 uren wakker blijven voor de marathon. Ik ben een echte marmot, dol op slapen. De keren dat ik 24 uren ben wakker ben geweest zijn dan ook op 1 hand te tellen. Ik ben echter zeker dat de andere dames mij wakker zullen houden.





I’m Isabelle, 36 years, mother of Axelle, wife of John, born in Belgium and living in The Netherlands since 2001. I’m a true DutchBelg. Till last year I also worked in The Netherlands, but since 1 year I’m working for the first time ever in Belgium as information consultant with Zorgbedrijf Antwerpen. In my job I combine ICT with Archives.

All my hobbies have one thing in common: DIY. I love sewing clothes, crocheting toys a little bite of knitting and touch of embroidery. Sometimes I’m working on 3 or 4 project at the time.
My big inspirator and teacher is my grandmother Louise. She learned me how to crochet and knit. In the past she was always busy with several projects. But because of illness and reduced vision she can’t crochet or knit. It really bothers her and sometimes she is a little bit jealous of the things I make.
The only thing  I’m worried about is staying awake for 24 hours. I love sleeping whenever I can. The few times I stayed awake for 24 hours, I can count on one hand. But I’m sure that the other ladies will keep me awake. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten